fyller mina dagar...

Dagarna rasar fram...
midsommarafton åkte jag & mina vänner ner till Gbg. för att fira midsommar tillsammans med mina bästa vänner.
vi hade fantastiskt kul, massor med god mat & dryck... kvällen slutade med att vi fyra killar stod & dansade i klänningar, medans Pärlan skrattade ihjäl sig!
Lördagen efter brukar man ju vara sliten, men inte vi minsann!
Vi gick "all in" på kvällen, dansade så svetten sprutade!!!
.
mina vänner åkte på söndagen & lämnade mig hos pojkvännen i gbg.
.
Dagarna fullkomligt rasar nu.. jag fyller mina dagar, har solat & badat, lyckas bränna mig ordentligt.
På måndagen var jag & Pelle till Liseberg & åkte tamej fan ALLT, snacka om att man blir som 10 år igen när man är på nöjespark!
Vi åkte bl.a. atmosfear som alla pratar om, typ Europas högsta fritt fall, tror man hissas upp typ 120m för att sedan släppas ner..
I kön höll jag på att bajsa ner mig av nervositet, för att inte tala om när jag spändes fast i karusellen...
Men jag blev riktigt besviken faktiskt, tyckte inte alls att det var så spännande!
.
Igår spelade Coldplay på "where the action is" så vi bestämde oss för att planka in...
det gick sådär kan jag säga, efter att vi smitit in genom avspärrningarna kom det ännu ett staket med väktare brevid.. så vi fick nöja oss med att sitta utanför stängslet & lyssna på musiken..
.
Till helgen tar jag med mig killen till Stockholm, för att fortsätta att fylla dagarna.
Så jag får väl blogga som vanligt när jag känner för det!
.
-Fred ut!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0