Min läkare säger:

"Det är ovanligt för en, i mina ögon så pass ung människa att få en så kraftig förslitningsskada i axeln.
det drabbar oftast bara äldre människor."
Nya vänner & kollegor säger:
"Är du så gammal, jag trodde du var typ 27 år."
En vän sa till mig:
"va fan Richard, du klär dig som en 25-åring"
En kille på gymmet sa:
"du har otroligt fina muskler på kroppen, men bröstmusklerna ser ut som på en 10-åring"
Någon sa:
"du festar lite för mycket för din ålder"
En av mina bästa vänner sa:
"fattar du, att om bara 5 år fyller du 40"
En kollega sa:
"du springer omkring på jobbet som om du var 25"
Jag säger:
"tack h&m för att insidan på min kropp är som på en 50-åring, tack mina älskade vänner, för att jag festar för mycket för min ålder, tack Pelle för att jag känner mig som en 25-åring(eller 35-åring..vad nu skillnaden är?) tack friskis & svettis för att jag har "fina muskler" (dock inte bröstmusklerna då!)


Men högst av allt vill jag så klart säga:
TACK MAMMA, FÖR ATT DU PRESSADE UT MIG FÖR MER ELLER MINDE 35 ÅR SEDAN, TACK TACK TACK FÖR ATT JAG FICK FÖDAS & LEVA MITT UNDERBARA LIV!

Trettiofem är väl ingen ålder?
Jopp, från och med NU, är det Min ålder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0