sommaren i bilder:

Lite nostalgi så här när sommaren tagit sitt sista andetag & lämnat plats för hösten...
Megaloppis i Majorna, med mina Göteborgs-flickor..
I Göteborg hittade jag kärleken i en invandrad Norrman..
Kärleken ledde till vandalism på en toalettvägg, på ett mingel hos jeansmärket Pace..
Sveriges mysigaste plats, ligger förbi Hinsholmen i Göteborg.. den här sommaren fick jag ta med mig min nyfunna kärlek dit..
en hel del galna fester, med underbart galna människor hann jag med..
mycket mode den här sommaren, här i form av modehistoria på museum..
många promenader, ännu fler solnedgångar.. nästan lika många soluppgångar..
har fått badat massor..
har fått spenderat tid med dom bästa människorna..
...just det, dom bästa människorna...
har åkte en massa tåg & en massa buss...
utställningar, invigningar & konserter har jag hunnit en del också..
har hinkat massor av kaffe från espressohouse...
upptäck nya platser, med eller utan kärleken..
har skrattat & njutit otroligt mycket...
mycket fika...
förberett, planerat...
....genomfört & firat..
...en fantastisk midsommarafton!
(som spårade ganska rejält!)
saltstänkta klippor, med underbart sällskap..
har dansat...
haft mysiga stunder, med mysiga människor..
har hunnit med familjen..
sena nätter...
...familjen..
..familjen...
har åkta karusell, tom fastnat i karusell..
har njutit av solen..
sa jag galna fester?
riktigt galna fester..
mysiga hemmafester med så klart!
dop & bäbis-mys också..
event, nya vänner, gamla vänner...
konst...
kärlekar...
sponsrade fester..
sommarens sista dagar, började träningen på riktigt igen...
Tack för en, trots sjukskrivning, trasig axel & fattig, alldeles UNDERBAR sommar, alla nya & gamla vänner!
-ni är alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0