Dantofts

I lördags gifte sig mina vänner, Joakim & Philip.
.
Det första "bögbröllopet" jag varit på faktiskt & som vanligt när man ska på bröllop, så är man lite nervös..
Nervös för vem man kommer att sitta brevid på middagen.. man vill ju hamna brevid någon intressant/trevlig eller i alla fall någon som man står ut med i några timmar.
.
Jag hamnade vid det 10e & "sista" bordet, det kunde inte bli bättre!
På 10e bordet satt även min sambo, mina grannar, en kille jag träffat nån gång förut & 3 för mig okända tjejer... som visade sig vara hur roliga som hellst!
.
Maten var god, den ena av makarna hade imponerande nog själv lagat förrätten!
.
Talen var som tal brukar på bröllop.. fina & snyftframkallande.
.
Viseln mellan dessa fina gossar var rörande, självklart fick jag bita mig i läppen för att inte gråta som en liten flicka!
.
Idag, 4 dagar efter bröllopet, går både jag & min sambo & tänker på hur jävla roligt & lyckat bröllopet var..
-Och bättre betyg än så kan man väl inte ge ett bröllop!
.
Återigen: Grattis till er, Joakim & Philip Dantoft!
.
förberedelser innan bröllopet, 2 våningar upp i vårat hus..
våra fina grannar!
Snyggot!
Herrarna Dantoft!
bröllopet var på en båt, som var fullsatt med parets släkt & vänner, en riktigt skön blandning med allt från  skåningar till norrläningar.
bordets fotograf..
lika som bär... ena halvan Dantoft med syster!
Bord 10...
...inte det mest städade bordet, men vi hade nog roligast!
efter middagen fick alla gästerna skicka upp lyktor..
..
otroligt vackert!
..
sen var det disco-dans & barmingel in fram till tidiga morgonen!
..
dagen efter samlades halva bord 10, för gräsmattehäng..
.
Tack J&P för det bästa bröllopet ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0