tillbaka på den här adressen igen!

Hej där, det var jävligt länge sedan jag skrev nåt nu & de senaste året jag skrivit var det på domännamnet som jag köpte: richefager.com 
...som inte längre fungerar, då någon ondskefull människa stängt ner den.
Well, skit samma, jag har ju den här fullt fungerande sidan.
Dessutom har man ju lite gett upp det där med att skriva ut sina tankar på nätet.
Men efter tjat från flera håll, tänkte jag försöka dela med mig lite igen, men antagligen inte lika ofta som innan.
.
 
.
.
 
.
Sommaren är slut, eller den började ju inte ens i år, men hösten är här med besked & i år mer än någonsin har jag faktiskt sett fram mot hösten, med tjockstickade tröjor, vackra färger, härligt regn & frisk luft!
-Jag är INTE ironisk, tro det eller ej!
.
.
Jag funderade med det här att skriva, om man kanske ska försöka hålla sig till ett tema?
eller om man ska använda sidan som en slags dagbok?
Ska man bara skriva posetivt, eller kanske bara bittert?
.
.
Men jag tror jag fortsätter som innan, med händelser & idiotiska funderingar, som man har mest hela tiden instoppade i sitt huvud.
Ganska skönt att få släppa ut dom ibland.
.
.
Sådär ja, det var en nystart på inläggen, även om den var ganska innehållsfattig.
På återseende!
.
.
"ta-en-bild-på-sig-själv-i-spegeln-bild" från min sambos butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0